Vill du veta vad vi har gjort i höst?

Fredagen den 21 december 2012 har vi julavslutning på Glada Hudikgymnasiet med konsert och julfika. En bra avslutning på en produktiv höst.
Nedan hittar ni lite vad våra elever har arbetat med under hösten.

Åk 1
Ettorna har bland annat jobbat med projektet kommunikation och fokuserat på sociala medier. Resultatet visades upp på en mässa på skolan som Arrangörsettorna genomförde. Slutprodukterna bestod av filmer, presentationer, bloggar och musik. Arrangörsettorna har genomfört ett antal musikfredagar samt haft kalenderöppning under hela december där de har presenterat musikunderhållning med olika musiker, julkalendersfilm och dans.

Åk 2
Tvåorna på skolan har arbetat med World Aids Day där deras syfte var att uppmärksamma denna dag och sprida information om HIV och Aids. Deras slutprodukter bestod av ett arrangemang på Kultur Huset Glada Hudik. Exempel på vad projektgrupperna gjorde under projektveckorna var: Insamling i centrum till Noaks Ark, flera olika filmer, foldrar, broschyrer och målningar.

Åk 3
Treorna har arbetat mycket med sina UF-företag och projekt. Samtidigt har de genomfört ett gemensamt projekt inom arbetsmiljö och säkerhet. Samhällstreorna har arbetat med släktforskning. Treornas projekt i arbetsmiljö och säkerhet samt släktforskningens ställdes ut på Café August under Glada Hudikgymnasiets LIVE kväll.

Foton från våra event hittar ni på vår facebooksida: www.facebook.com/gladahudikgymnasiet.

God Jul och Gott Nytt År önskar vi till er alla!