Motivation skapar glädje och utveckling – på riktigt!

OM HUDIKGYMNASIET

Det ska ha gjort skillnad att välja Hudikgymnasiet – både som elev och som lärare. Vi lägger stor vikt vid relationer till varandra och eleverna. Vi jobbar i tighta arbetslag under ledning av dagligt närvarande rektorer. Vi har en flexibel arbetsplats och du kan som lärare välja om du har semester eller ferietjänst. Vi har ordning och reda både i klassrummen och i organisationen, på Hudikgymnasiet jobbar vi med tydliga strukturer men stor individuell frihet. Vi är överens om viktiga saker – där det viktigaste är att du delar våra värderingar.

OM DIG

Hudikgymnasiet har en tydlig vision – att bli världens bästa skola. För att bli det behöver vi världens bästa lärare. Vårt värdegrundsarbete i kombination med vårt gedigna kvalitets- och utvecklingsarbete är framgångsreceptet för att vara både en bra skola och en bra arbetsplats.

Vi har två tydliga mål för vår skola – att alla elever skall prestera på en hög nivå samtidigt som de utvecklas som människor. Hos oss skall var och en kunna bli allt det man vill och har förutsättningar att bli. Vi söker dig med motivation och rätt behörighet. Är du en skicklig lärare och en motiverande ledare som vill jobba tillsammans med andra i en utvecklande organisation mot gemensamma mål?

Då är det dig vi söker.

Välkommen med din ansökan till:

Lena Lingman, Rektor

lena.lingman@hudikgymnasiet.se