Information om antagningen till Hudikgymnasiet

Under vecka 26 skickades alla antagningsbesked ut från Hudikgymnasiet.

Har du blivit erbjuden utbildningsplats ska du du svara om du tackar JA eller NEJ till den erbjudna platsen.
Svarsbrevet skall sändas tillbaka till skolan snarast. Dock senast 18 juli. Detta gäller oavsett om du kommit in på ditt förstahandsval eller inte.
Om du sökt utbildning till fler skolor, kan du få antagningsbesked även därifrån.
Du ska då även svara dem. Du bör tacka JA till endast en utbildning.

OBS! Vi sköter vår antagning själva. De flesta andra skolor sköter sin antagning via Region Dalarna. Om du får ett besked från Region Dalarna som rör antagning till våra utbildningar så kan du bortse ifrån det.

UPPROP SKER PÅ HUDIKGYMNASIET
MÅNDAGEN DEN 25 AUGUSTI KL. 12.40 och SKOLDAGEN SLUTAR 15.10.

Buss avgår från resecentret – busstationen 12.20.

Vi önskar dig en trevlig sommar och hälsar dig välkommen i höst till Hudikgymnasiet.
Vi ses.

Hudikgymnasiet

Om du undrar över något mejla oss gärna på info@hudikgymnasiet.se eller ring oss på 0650-541 540.